Jak zainstalować plik APK / APKS / OBB na Androida?
Cześć, Możesz tam pobrać plik APK "Motorcycles Wallpapers HD" dla Samsung Galaxy S II Plus bezpłatnie, wersja pliku apk to 1.6 aby pobrać do Samsung Galaxy S II Plus po prostu kliknij ten przycisk. To łatwe i gwarancja. Dostarczamy tylko oryginalne pliki APK. Jeśli którykolwiek z materiałów w tej witrynie narusza Twoje prawa, zgłoś nam
Motocykle HD Tapety
Motocykle HD Wallpaper by DragonWalls to pakiet ponad 60 niesamowitych tapet motocyklowych HD na dowolne urządzenie z systemem Android!
Dzięki naszej aplikacji możesz:
- Zestaw tapet motocyklowych Full HD!
- Zapisz zdjęcia motocykli na urządzeniu!
- Pobierz aktualizację co miesiąc!
Interesujące fakty na temat motocykli:
W XXI wieku przemysł motocyklowy zdominowany jest głównie przez chiński przemysł motocyklowy i japońskie firmy motocyklowe. Oprócz motocykli o dużej pojemności, istnieje duży rynek motocykli o mniejszej pojemności (mniej niż 300 cc), głównie w krajach azjatyckich i afrykańskich, produkowanych w Chinach i Indiach.
Konstrukcja motocykli to inżynieria, produkcja i montaż komponentów i systemów dla motocykli, co przekłada się na wydajność, koszty i estetykę pożądaną przez projektanta. Z nielicznymi wyjątkami konstrukcja nowoczesnych seryjnie produkowanych motocykli standaryzowała na stalowej lub aluminiowej ramie, widły teleskopowe z przednim kołem i hamulce tarczowe. Można dodać kilka innych części ciała, zaprojektowanych ze względów estetycznych lub wykonawczych. Silnik z silnikiem benzynowym, składający się zazwyczaj z jednego do czterech cylindrów (i rzadziej do ośmiu cylindrów) sprzężony z ręczną pięciobiegową lub sześciobiegową przekładnią sekwencyjną, napędza tylne koło montowane na wahaczu za pomocą łańcucha, wału napędowego lub pasa.
Niskie zużycie paliwa motocykli i skuterów przyciąga w Stanach Zjednoczonych zainteresowanie ekologów i tych, którzy mają wpływ na wzrost cen paliwa. Amerykańskie grupy Piaggio wsparły to zainteresowanie, uruchamiając stronę internetową i platformę "Vespanomics", twierdząc, że emisje dwutlenku węgla na kilometr niższe o 0,4 funta / milę (113 g / km) są mniejsze niż w przypadku przeciętnego samochodu, o 65%, a także o lepsze paliwo. gospodarka.
Jednak emisja spalin motocykla może zawierać 1020 razy więcej tlenków azotu (NOx), tlenek węgla i niespalone węglowodory niż spalin z podobnego roku samochodu osobowego lub SUV-a. Wynika to z faktu, że wiele motocykli nie ma katalizatora, a standard emisji jest znacznie bardziej liberalny w przypadku motocykli niż w przypadku innych pojazdów. Chociaż konwertery katalityczne były instalowane w większości samochodów osobowych i dostawczych z silnikiem benzynowym od 1975 r. W Stanach Zjednoczonych, mogą one przedstawiać problemy z dopasowaniem i gorącem w zastosowaniach motocyklowych.
Raporty wyników certyfikatów dla Agencji Ochrony Środowiska 2007 dla wszystkich pojazdów w porównaniu do motocykli autostradowych (w tym także skuterów), średni certyfikowany poziom emisji dla 12 327 badanych pojazdów wyniósł 0,734. Średnia wartość emisji "Nox + Co End-For-Use-Life-Emissions" dla 3 863 motocykli wyniosła 0,8531. 54% testowanych modeli motocykli z 2007 roku było wyposażonych w katalizator.